حضور 63 ورزشکار خارجی در جشنواره سنگ‌نوردی بیستون
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

رضا زارعی امروز خبرگزاری فارس اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در سومین جشنواره بین‌المللی سنگ‌نوردی بیستون در انتخاب مسیرهای صعود سنگ‌نوردی و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند، آزاد هستند.

زارعی با بیان اینکه کار ما در چهار مرحله انجام می‌گیرد، بیان داشت: پرش روی دیواره توسط پنج پرنده انجام می‌شود که این اقدام با کایت، پاراگلایدر و پرش بیس‌جامپ انجام می‌شود.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی راه رفتن روی طناب بر فراز دره، دیواره‌نوردی صعودهای ورزشی و دیواره را از دیگر مراحل این جشنواره عنوان کرد و گفت: صعود از مسیرهای گذشته و گشایش مسیرهای جدید توسط سنگ‌نوردان انجام می‌گیرد.

وی به برگزاری چهار دوره ایمن‌سازی مسیر در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: مسیرها ترمیم شده و نقشه مسیرها مهیا است که مورد استفاده سنگ‌نوردان خارجی قرار می‌گیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه امروز شناسایی مسیرها برای سنگ‌نوردان انجام می‌شود، بیان داشت: تیم‌بندی با حضور یک فرد ایرانی در هر تیم انجام شده و سایر فعالیت‌ها در روزهای بعد انجام می‌شود.

زارعی از حضور 63 سنگ‌نورد خارجی در سومین جشنواره بین‌المللی سنگ‌نوردی بیستون خبر داد و متذکر شد: این تعداد میهمان خارجی از 13 کشور مختلف در این جشنواره شرکت کرده‌اند.

به گفته رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، 120 سنگ‌نورد ایرانی نیز در این جشنواره حضور دارند که 55 تن از آن‌ها را ورزشکاران کرمانشاهی تشکیل می‌دهند.

این مسئول با بیان اینکه 25 نفر در دور نخست و 45 نفر در دور دوم جشنواره مذکور حضور داشتند، افزود: با وجود رخ دادن برخی اتفاقات در منطقه، تبلیغات مثبتی انجام شد و حضور 63 ورزشکار خارجی نشان‌دهنده این موضوع است.

وی هم‌زمانی چند جشنواره بین‌المللی سنگ‌نوردی با این جشنواره را مورد اشاره قرار داد و گفت: با این وجود استقبال خوبی از این جشنواره انجام شده و در مراسم اختتامیه نیز بیشتر کوهنوردی و سنگ‌نوردی انجام می‌گیرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com